מקור הביטוי ״פרה סגולה״ לקוח מספרו של סת׳ גודין ״פרה סגולה – לבלוט כדי להצליח״ הספר ראה אור לראשונה בשנת 2003 ומאז הפך לרב מכר עולמי. (הספר תורגם לעברית בשנת 2005 ע״י אפרת אביסרור, בהוצאת אופוס)
״פרה סגולה״ מושג שמתאר עסק או מוצר ייחודי ושונה שמושך את תשומת הלב של הלקוחות, הקונספט זה להיות יוצאי דופן, בין אם זה במוצר ייחודי, או שירות חדשני, שיבלוט על פני המתחרים ויקבל את מלוא תשומת הלב.
ברגע שאנחנו מגיעים עם ״הפרה הסגולה״ לשוק, חשוב ליצור באז ולגרום לאנשים לדבר על זה ומשם כבר הכל יהיה היסטוריה…
עסקים שרוצים להצליח ולהגיע לחשיפה גדולה, צריכים לחשוב מחוץ לקופסא, להיות יוצאי דופן ושונים.