לוגו הוא סמל מסחרי, המביע חזון, ערכים, אופי והינו הסמל המסחרי של החברה / העסק.
הלוגו יכול להיות בנוי מאלמנט גרפי, טקסט או משילוב של השתיים.
חשוב מאוד לעצב את הלוגו בקפידה, הלוגו צריך להיות קליט, תמציתי, שמשדר מסר ללקוח והכי חשוב להשאיר חותם בזכרון של קהל הייעד.
הלוגו מופיע על כל המיתוג העסקי של העסק: כרטיס הביקור, נייר מכתבים, אתר אינטרנט, פולדרים, פליירים, קטלוגים, מוצרי פרסום, פוסטרים, לוחות שנה, ועוד…
אז למה חשוב לשים לב כשמעצבים לוגו:
* שיהיה קונספט מאחורי עיצוב הלוגו.
* שהלוגו יהיה יחודי ומותאם לאופי העסק / החברה.
* שהלוגו לא יהיה רק יפה, אלא ישדר מסר ויהיה קליט.
* שהלוגו הפונטים והאלמטים (אם קיים) ישדרו שפה אחידה ואמינה.
* שהצבעוניות של הלוגו תתאים למיתוג החברה,
שלא יהיה מקושקש אם לא צריך–
(לדוגמה: משרד עורכי דין צריך צבעים קלאסיים ופונט נקי ולא מקושקש מידי– שמשדר רצינות, לעומת לוגו לליצן שיהיה צבעוני עם פונט חופשי)
* צריך לוודא שהלוגו ייראה טוב גם כשהוא קטן (ניירת מכתבים ומוצרי פרסום קטנים) וגם בצבעי שחור לבן (לשליחת פקסים ובהפקות באופסט בצבע אחד– כשיש צבע אחד זה מוזיל משמעותית את העלויות בבתי הדפוס)
והכי חשוב שיהיה לכם המון הצלחה בעסק החדש
דוגמאות ללוגואים שעוצבו בסטודיו