דלג לתוכן
  • בית
  • הסטודיו
  • פורטפוליו
    • לוגואים
    • עיצוב למדיה הדיגיטלית
    • עיצוב לרשתות החברתיות
    • עיצוב גרפי
    • עיצוב והפקות לדפוס
    • עיצוב אתרים
  • בלוג
  • לקוחות ממליצים
  • לקהילה
  • קישורים
    • בתי דפוס
      • בית דפוס מומלץ
    • כלים שימושים
      • אות חיים
      • עברית הפוכה
      • הקטנת תמונות און ליין
      • המרת קבצים
      • זומר המרת קבצים
      • התאמת צבעים
    • אהבת חינם – תובנות מוארות
  • צור קשר
  • בית
  • הסטודיו
  • פורטפוליו
    • לוגואים
    • עיצוב למדיה הדיגיטלית
    • עיצוב לרשתות החברתיות
    • עיצוב גרפי
    • עיצוב והפקות לדפוס
    • עיצוב אתרים
  • בלוג
  • לקוחות ממליצים
  • לקהילה
  • קישורים
    • בתי דפוס
      • בית דפוס מומלץ
    • כלים שימושים
      • אות חיים
      • עברית הפוכה
      • הקטנת תמונות און ליין
      • המרת קבצים
      • זומר המרת קבצים
      • התאמת צבעים
    • אהבת חינם – תובנות מוארות
  • צור קשר

לוגו

שתפו:

פוסטים נוספים:

digital-print

דיגיטל או פרינט: מה יותר מהנה לעצב?

גלו את ההבדלים בין עיצוב דיגיטלי לפרינט, מה יתרונות האחד מול השני, וכיצד כל מדיה מציעה יתרונות ייחודיים

עיצוב לפרינט

עיצוב לפרינט

עולם הדפוס נחשב בעבר לתחום מסורתי ומוגבל, שעבר בשנים האחרונות מהפכה אדירה. טכנולוגיות חדשות, חומרים מתקדמים ושיטות הדפסה חדשניות יצרו אינספור אפשרויות חדשות שהפכו את הדפוס

פרה סגולה

הפרה הסגולה

מקור הביטוי ״פרה סגולה״ לקוח מספרו של סת׳ גודין ״פרה סגולה – לבלוט כדי להצליח״ הספר ראה אור לראשונה בשנת 2003 ומאז הפך לרב מכר

מיתוג עסקי מוצלח

מיתוג עסקי

מיתוג, זה הרבה מעבר ללוגו וצבעים, מיתוג זו השפה העיצובית הכוללת של העסק שיוצרת זהות עסקית ייחודית ומטרתה ליצור חיבור ותחושת שייכות בין הלקוחות לעסק. זהות עסקית חיונית

דברו איתנו

לוגו הוא סמל מסחרי, המביע חזון, ערכים, אופי והינו הסמל המסחרי של החברה / העסק.
הלוגו יכול להיות בנוי מאלמנט גרפי, טקסט או משילוב של השתיים.
חשוב מאוד לעצב את הלוגו בקפידה, הלוגו צריך להיות קליט, תמציתי, שמשדר מסר ללקוח והכי חשוב להשאיר חותם בזכרון של קהל הייעד.
הלוגו מופיע על כל המיתוג העסקי של העסק: כרטיס הביקור, נייר מכתבים, אתר אינטרנט, פולדרים, פליירים, קטלוגים, מוצרי פרסום, פוסטרים, לוחות שנה, ועוד…

אז למה חשוב לשים לב כשמעצבים לוגו:
* שיהיה קונספט מאחורי עיצוב הלוגו.
* שהלוגו יהיה יחודי ומותאם לאופי העסק / החברה.
* שהלוגו לא יהיה רק יפה, אלא ישדר מסר ויהיה קליט.
* שהלוגו הפונטים והאלמטים (אם קיים) ישדרו שפה אחידה ואמינה.
* שהצבעוניות של הלוגו תתאים למיתוג החברה, 
שלא יהיה מקושקש אם לא צריך–
(לדוגמה: משרד עורכי דין צריך צבעים קלאסיים ופונט נקי ולא מקושקש מידי–   שמשדר רצינות, לעומת לוגו לליצן שיהיה צבעוני עם פונט חופשי)
* צריך לוודא שהלוגו ייראה טוב גם כשהוא קטן (ניירת מכתבים ומוצרי פרסום קטנים) וגם בצבעי שחור לבן (לשליחת פקסים ובהפקות באופסט בצבע אחד– כשיש צבע אחד זה מוזיל משמעותית את העלויות בבתי הדפוס)

והכי חשוב שיהיה לכם המון הצלחה בעסק החדש
דוגמאות ללוגואים שעוצבו בסטודיו

יש לכם עסק קיים? פתחתם עסק?

התקשרו 03-5515110

ונתאים לכם את העיצוב המדויק עבורכם
קודםהקודםהבאה לדפוס
הבאעיצוב פוסטים לרשתות חברתיותהבא

צור קשר

  • משרד. 03-5515110
  • נייד. 052-5398278
  • ווטסאפ. 052-5398278
  • מייל. studio.ifatdesign@gmail.com

התמחות הסטודיו

סטודיו IfatDesign מתמחה בגיבוש ועיצוב תדמית, עיצוב לוגו, עיצוב דפי נחיתה, עיצוב כרטיס ביקור דיגטלי, עיצוב אתרי אינטרנט, עיצוב כרטיסי ביקור, עיצוב ניירת ייצוגית, עיצוב פולדרים ודפי מידע, עיצוב קטלוגים, עיצוב מודעות למייל, עיצוב אריזות, עיצוב ברושורים וחוברות,עיצוב תפריטים,עיצוב הזמנות לאירועים, עיצוב פליירים, עיצוב פוסטרים, עיבוד תמונה, עיצוב דפי נחיתה,  עיצוב רול אפים, עיצוב לוחות שנה, עיצוב מודעות פרסום, עיצוב דיסקים, עיצוב גלויות ועוד…

 

תיק עבודות

  • עיצוב גרפי
  • עיצוב לוגו ובניית מיתוג
  • עיצוב ובניית אתרים
  • עיצוב למדיה הדיגטלית
  • עיצוב גרפי
  • עיצוב ופרסום ברשתות החברתיות

תיק עבודות

  • עיצוב גרפי
  • עיצוב לוגו ובניית מיתוג
  • עיצוב ובניית אתרים
  • עיצוב למדיה הדיגטלית
  • עיצוב גרפי
  • עיצוב ופרסום ברשתות החברתיות

צור קשר

  • משרד. 03-5515110
  • נייד. 052-5398278
  • ווטסאפ. 052-5398278
  • מייל. studio.ifatdesign@gmail.com