מיתוג עסקי

שתפו:

פוסטים נוספים:

עיצוב לפרינט

עיצוב לפרינט

עולם הדפוס נחשב בעבר לתחום מסורתי ומוגבל, שעבר בשנים האחרונות מהפכה אדירה. טכנולוגיות חדשות, חומרים מתקדמים ושיטות הדפסה חדשניות יצרו אינספור אפשרויות חדשות שהפכו את הדפוס

פרה סגולה

הפרה הסגולה

מקור הביטוי ״פרה סגולה״ לקוח מספרו של סת׳ גודין ״פרה סגולה – לבלוט כדי להצליח״ הספר ראה אור לראשונה בשנת 2003 ומאז הפך לרב מכר

עיצוב פוסטים לרשתות חברתיות

הרשתות החברתיות כיום משמשות פלטפורמה מעולהלפרסום וקידום עסקים והיא ודורשת יצירת פוסטים בתדירות גבוה. הסטודיו שלנו יספק לכם עיצוב גרפי מותאמים לרשתות החברתיות,עיצוב הפוסטים יהיה

דברו איתנו

מיתוג עסקי מוצלח

מיתוג, זה הרבה מעבר ללוגו וצבעים, מיתוג זו השפה העיצובית הכוללת של העסק שיוצרת זהות עסקית ייחודית ומטרתה ליצור חיבור ותחושת שייכות בין הלקוחות לעסק.

זהות עסקית חיונית וחשובה להצלחת העסק, היא מייחדת ומבדלת את העסק מול עסקים מתחרים ובכך היא מבליטה את העסק, היא עוזרת לעסק ליצור קשר אמין מול הלקוחות החדשים ושומרת על עקביות מול הקיימים.

מאפיינים ויזואלים כוללים: 

  • שם העסק –  הוא צריך להיות שם בעל משמעות שמותאמת לערכים ולמטרות העסק.
  • לוגו – סמל גרפי שמיצג את העסק ונותן לה זהות חזותית יחודית, צריך להיות מותאם לשם שנבחר ולשדר את הערכים של העסק.
  • סלואגן – משפט קצר וייחודי שמותאם לשם העסק ועוזר לחיבור של הלוגו לעסק.
  • שפה חזותית – כוללת לוגו, פונטים, איקונים, סמלים, צבעים, סגנון עיצוב וכתיבה, אלמנטים שמשתלבים ביחד לשפה אחת אחידה.
  • עיצוב גרפי – מאפשר לדייק את המסרים החזותיים של המותג בשימוש חשיבה גרפית שימוש בשפת המיתוג שעוצבה.
  • שפה שיווקית – יצירת שפה שיווקית אחידה ומותאמת לקהל היעד ולעסק, שימוש במילים נכונות וקליטות, בשילוב סיסמאות.

מאפיינים לא ויזואלים (מאפיינים שאינם נראים שיוצרים את המיתוג):

  • חזון העסק – היעדים הנוכחיים והעתידיים של העסק.
  • ערכים – אמונות, עמדות ומטרות שמשקפות את העסק. 
  • אסטרטגיה – תכנון של דרך פעולה להגעת יעדים מוגדרים (כולל שיווק ופרסום).
  • קהל היעד –  קבוצת אנשים בעלי מכנה מוגדר שמשותף לכולם שאליו מכוונים את השיווק (כמו גילאים, מגדר, שפה, השכלה, מקום מגורים, מצב סצאו-אקונומי ועוד…).
  • המכירות וההכנסות עולות.
  • יש יותר התעניינות במוצר / בעסק.
  • כמות הלקוחות גדלים, הגדלת הלקוחות חדשים.
  • המוניטין של העסק גדל וחיובי.
  • יש הרבה יותר המלצות מפה לאוזן.

מתי נכון לבצע מיתוג עסקי?

  • בפתיחת עסק חדש.
  • כשהעסק עבר שינוי והמיתוג לא תואם לערכים החדשים.
  • כשרוצים להגיע לקהל יעד חדש ושונה.
  • אם המיתוג הקיים לא עובד.
  • כשיש שינוי בעסק, בתפיסה שלו כלפי העובדים / הלקוחות / המוצרים / בשפה שלו….
  • כשעסקים מתאחדים.
  • כשיש מוצר / שירות חדש.

טיפים למיתוג מוצלח ובלתי נשכח:

  • כעסק חדש לתת שם ייחודי, קליט ומתאים לערכי העסק.
  • להגדיר את הערכים וחזון עסק – ולהטמיע את זה במיתוג.
  • תהיו ייחודים ותדגישו את הבידול שלכם.
  • להבין במדויק מי קהל היעד, (מה הצרכים, הרצונות, ההתנהגות, הדמוגרפיה, הפסיכוגרפיה) – שהמיתוג יהיה מותאם ומדויק עבור קהל היעד. 
  • לשמור על אותנטיות, עקביות ואמינות מול הלקוחות.
  • להיות מותאמים במיתוג לשינוים שנעשים בעסק ובשוק.
  • להיות מקוריים.
  • שמירת על קשר עם הלקוחות.
  • ליצור תוכן איכותי בעל ערך.
  • להיות חדשנים ויצירתיים.
  • לבצע ניתוח ביצועים והצלחות.
  • לבצע מחקרי שוק.
  • להשקיע בחווית הלקוח.
  • לתכנן תוכנית שיווקית.
  • להשקיע בהגדלת הטראפיק של העסק.
  • השקיעו בפרסום ותעלו מודעות של העסק בקרב לקוחות. 
  • הטמיעו את המותג בעולם הדיגיטלי ובעולם הפרינט.
  • תבקשו מידי פעם משו״ב מהלקוחות ותפעלו בהתאם.
  • תמצאו את *הפרה הסגולה.

לסיכום:

למיתוג עסקי יש השפעה ישירה על נראות וצמיחת העסק, לכל עסק יש את הסיפור והייחוד שלו, חשוב ליצור ולשמר את זה, בכדי שהתהליך המיתוג יהיה מקצועי ממוקד ונכון צריך לבצע אפיון מעמיק שדרכו אפשר להכיר יותר את הצרכים של העסק, את קהל היעד וכמובן את השפה העיצובית אם קיימת.

תהליך המיתוג דורש התמדה, חשיבה יצירתית ומקורית, אסטרטגיה לכן חשוב מאוד להשקיע בתהליך המיתוג ולהתמיד בהטמעת המיתוג בקרב קהל היעד.

תהליך העבודה בסטודיו מתחיל בשיחת אפיון מעמיקה שדרכה אני לומדת את העסק, מבינה מה הצרכים, מי קהל היעד, מה מייחד את העסק, מאפינים, ערכים, מטרה, יעוד… ומכאן אני מתחילה לבנות ולעצב את המותג ללא פשרות, עם שיתוף פעולה מלא עם הלקוח

אני כאן, בדיוק בשביל זה – בכדי לדייק אתכם וליצור מותג מנצח ובלתי מתפשר

יש לכם עסק קיים? פתחתם עסק?

ונתאים לכם את העיצוב המדויק עבורכם
אפשר לעזור?
היי, אשמח לעזור...